logo_fekvo_hatter nelkül

Magántanulói csoport

IMG_1690

Személyre szabott egyéni és kiscsoportos oktatás

IMG_1403

Ahol a zene és a mozgás találkozik

IMG_1732

Modern tudományok és nyelvoktatás

1. NAT szerinti oktatás egyedi tanulás szervezéssel
2. Zenei intelligencia fejlesztése a Budai Magán zeneiskolával együttműködésben
3. Tanmenetbe ágyazott rendszeres angol nyelvoktatás
4. Művészetterápia, drámapedagógia, comic play
5. Értékmentés

Képességfejlesztő központ

Szűrések, Diagnosztika

  • Vizuomotoros koordinációt vizsgáló eljárás: Bender A, Bender B teszt, Goodenough rajzvizsgálat
  • Iskolaérettségi teszt: MSSST szűrőeljárás óvodásoknak
  • Diszkalkúlia vizsgálat iskolásoknak
  • Meixner Olvasás-Írásvizsgálat kisiskolásoknak, felsősöknek
  • GMP beszédészlelés

Terápiák

  • Figyelemzavar
  • ADHD, ADD
  • Tanulási zavarok: Diszlexia, Diszgráfia, Diszkalkulia
  • Tehetség optimalizálás
  • Viselkedési problémák
  • Szorongás
  • Autizmus Spektrumzavar

Foglalkozások

  • Olyan közösség létrehozásán fáradozunk, ahol az együttlét a tét, ahol minden gyerek egyfor• Iskolára való felkészítés
  • Grafomotoros fejlesztés
  • A beszédészlelés, beszédértés fejlesztése
  • Mozgásfejlesztés
  • Tanulásban akadályozottak, SNI-s gyerekek komplex fejlesztése
  • Helyesírás, szövegértés, számolási hibák reedukácója
    mán fontos.
[tm_spacer size=”lg:40″]

Magántanulói Csoport

[tm_spacer size=”lg:50″]
Ahol a Tudományok, a Zene és a Nyelvoktatás Találkozik: Személyre szabott egyéni és ksicsoportos oktatás
[tm_spacer size=”lg:40″]

Szellemiségünk

Olyan tanulócsoport létrehozásán fáradozunk, ahol a jelenlét a tét, ahol minden gyerek egyformán fontos. A gyerekek sokan vannak és sokfélék: őszinték, érdeklődőek, elevenek, nyitottak, kedvesek, tanulékonyak, okosak, zsenik vagy éppen valamilyen képesség hiányában segítségre szorulnak. Elsődleges célunk mindazoknak a körülményeknek a megszervezése és azoknak a hatásoknak a biztosítása, ami a gyerekek spontán fejlődését elősegítik.
[tm_spacer size=”lg:40″]
[tm_spacer size=”lg:40″]

A mi célunk

hogy ezt sokféleséget megtartva a gyerekek erősségeire építve segítsük őket önmaguknak lenni, életkoruknak megfelelően reális célokat felépíteni. Legyenek tisztában erősségeikkel és gyengéikkel egyaránt és azokat felhasználva egész életükben eredményesen tudják majd használni. Saját képességeikből kiindulva, azokat fejlesztve szeretnénk megtanítani őket a többféleképpen való gondolkodásra. A differenciált fejlesztés fontos alappillére az a tudás, amivel az adott gyermek már rendelkezik. Tehát mindig abból kell kiindulnunk. Fejlesztés a természetes fejlődés előmozdítása.
[tm_spacer size=”lg:40″]
[tm_spacer size=”lg:40″]

Gyerekekkel a gyerekekért dolgozunk azon, hogy

❖ képesek legyenek saját gondolataik felismerésére és megfogalmazására ❖ problémamegoldó gondolkodás kialakítására ❖ kialakuljon bennünk a felelősség érzése és annak vállalása ❖ rugalmasak legyenek, de ugyanakkor elkötelezettek céljaik elérésben ❖ megfelelően tudjanak bánni az idővel ❖ jó döntéseket tudjanak hozni nehezebb helyzetekben is ❖ a konfliktushelyzetekben ismerjék fel, hogy annak több megoldása is lehetséges és a birtokukban lévő megoldási stratégiákat sikerrel tudják kamatoztatni
[tm_spacer size=”lg:40″]
[tm_spacer size=”lg:40″]

Különlegességeink

1. STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), azaz a természettudományok játékos módon történő oktatása. Izgalmas kísérletekkel betekintünk a tudományok világába. 2. Zenei intelligencia fejlesztése a Budai Magánzeneiskolával együttműködésben, növelve a gyermekek érzelmi és általános intelligenciáját. 3. Tanmenetbe ágyazott rendszeres angol nyelvoktatás. 4. Igény szerint (különórák keretében) egyéni angol és spanyolórákon való részvételre lehetőséget biztosítunk.
[tm_spacer size=”lg:40″]
[tm_spacer size=”lg:40″]

Amit kínálunk

● Minőségi egyénre szabott oktatás ● Képességprofilra szabott differenciálás ● A gyermek képességeihez és individuumához igazított egyéni és kiscsoportos oktatás ● A tehetségek magasszintű fejlesztése a legmodernebb pedagógiai eszközökkel ● A tanulási stressz csökkentése és a tanulás örömének megélése
[tm_spacer size=”lg:40″]
[tm_spacer size=”lg:40″]

Célcsoportunk

[tm_spacer size=”lg:40″]
Általános iskolás diákok, akiknek fontos a minőségi 21. századi tudás és készségek elsajátítása, és az egyéni ütemben történő nyugodt tanulás.
[tm_spacer size=”lg:40″]
[tm_spacer size=”lg:50″]
[tm_spacer size=”lg:40″]

Oktatók és Tanítók

[tm_spacer size=”lg:40″]
Sindulár Marianna, óvodapedagógus-tanító, gyógypedagógus, szakmai vezető Urbán Marcell, A Budai Magánzeneiskola alapítója, zenetanár, zene program felelős Molnár Lili – tanító, angol tanár, fejlesztő pedagógus Natratics Adrienn, tanító, Neurofeedback tréner, gyógypedagógus hallgató Nagy Ágota – szaktanár, fejlesztőpedagógus Horváth László – gyógytestnevelő
[tm_spacer size=”lg:40″][tm_spacer size=”lg:40″]
[tm_spacer size=”lg:40″]
Tandíj
[tm_spacer size=”lg:50″]
[tm_spacer size=”lg:40″]

Tandíj

Az ár a gyermek és szülők igényeihez mérten egyéni megbeszélés részét képezi. Minden gyermek közösségünkbe való asszimilálódását egyéni felmérés, illetve a gyermek eredményeinek, és a további együttműködési lehetőségek szülőkkel történő részletes megbeszélése előzi meg.

[tm_spacer size=”lg:40″]
[tm_spacer size=”lg:40″]

Praktikus információk

 További információk a magántanulói jogviszony létesítéséről itt letölthetők.

[tm_spacer size=”lg:40″]

12+1 tulajdonságot találtunk a számunkra “jónak” nevezett iskolának:

1. A gyermek örömmel járjon iskolába, tudásszomja mutatkozzon meg. 2. A gyermek és a pedagógus között teremtődjön meg a lelki kapcsolat, az együttműködés, mert ezáltal válik sikeressé a a tanítási folyamat. Ettől lesz motiválható, énerős, kompetens a műveltségek és tudományok területén. 3. Szabályok keretezzék a gyermek iskolában töltött idejét, hiszen ezek között érzi biztonságban magát. 4. A tiszteletre épülő értékeket lásson és kapjon az iskolában. 5. A szülők és az iskolában dolgozók egységes értékrendszert és üzeneteket kommunikáljanak a gyermek felé. 6. Az iskola egy pozitív motivációs rendszer alapján terelje a gyermekeket. 7. Olyan készségeket sajátithasson el a gyermek a kötelező tananyagba ágyazva, amelyre a 21. században szüksége van. 8. A kötelező tudásanyagot több csatornán és módszeren keresztül kapja, mint a zene, kisérletek, mozgás, angol. 9. A gyermeket vegye körül a szépség és tanulja meg észrevenni azt a természetben, a mindennapokban, a másodpercekben. 10. Tanulja meg a szépség által keltett energiát felszívni és magát megnyugtatni, feltölteni. 11. A társakkal való együttműködés, a csapatmunka nem könnyű, másrészről hihetetlenül fontos! Az iskola meg tudja ezt tanítani a gyermeknek lépésről lépésre. 12. Fontos, hogy a gyermek megértse, hogy a világ formálásában, jobbításában neki is szerepe lehet. Hogy vigyázzon a természetre, segítsen azoknak akik gyengébbek és rászorulnak. Ez mind jó érzéssel tölti majd el. 13. Szeretnénk, ha a gyermekek nemcsak a tanulás és a munka világában válnának sikeressé, hanem személyiségük, világlátásuk és lelkük is kiegyensúlyozott és boldog legyen.
[tm_spacer size=”lg:40″]
Ti mit gondoltok? Kihagytunk valamit? Írjátok meg nekünk, hogy beépíthessük készülő pedagógiai programunkba.
[tm_spacer size=”lg:20″]
Egy kis hangulat teremtő Youtube videó
[tm_spacer size=”lg:40″]
[tm_spacer size=”lg:30″]

Jelentkezés és helyszín

[tm_spacer size=”lg:50″]

Elérhetőség Sindulár Marianna Turbó Tanoda Számlaszám: HU17107021986907298151100005 Cím Tárogató Office Center (IBS) 1021 Budapest, Tárogató út 2-4. Telefon +36 20 291 9579 E-mail info@turbotanoda.hu

[tm_spacer size=”lg:40″]
[tm_spacer size=”lg:50″]
[tm_spacer size=”lg:40″]
[tm_spacer size=”lg:30″]

Jelentkezés

[tm_spacer size=”lg:30″][tm_contact_form_7 id=”294″][tm_spacer size=”lg:30″]
hu_HUHungarian